BOMBERMEN.NET - le forum
Prêt pour une Battle à 10 ?

Bonjour c'est moi Gigi l'admin

Répondre au sujet    BOMBERMEN.NET Index du Forum -> Présentez-vous ici !
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Gigi
Bomberman

MessagePosté le: Dimanche 31 Déc 2006 16:59    Sujet du message: Bonjour c'est moi Gigi l'admin Répondre en citant

Jsuis super sympa et j'ai toutes les qualités du monde vu que jsuis l'admin de ce site Wink
Appelez moi master big boss Laughing
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Canacana
Bomberboy

MessagePosté le: Dimanche 23 Sep 2007 20:01    Sujet du message: Salut je me presente Répondre en citant

J ai 16 ans et je suis un nouveau dans ce monde. Jusqu'a aujourd'hui j'etais plutot dans les jeux recents mais aujourd'hui je suis allez au salon du jeu video à porte de bagnolet et j'y ai decouvert la SATURNE et j'en suis acros. J'aimerai que l'on m'aide pour que je puisse m'acheté le matos pour devenir organisateur. Sachant que je dispose de 150 euros et que je n ai aucunes pieces.
Merci d'avance et à bientot Very Happy
Geeloo
Bomberman

MessagePosté le: Dimanche 23 Sep 2007 20:44    Sujet du message: Répondre en citant

Bienvenu Cana²

Je ne savais pas qu'il y avait un tel salon. Tu as + d'infos ? Dates...
Pour ton pb, tu tombes très bien car il y a une page uniquement dédiée à ta réponse :
http://www.bombermen.net/kit.php
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur Yahoo Messenger MSN Messenger
Canacana
Bomberboy

MessagePosté le: Dimanche 23 Sep 2007 23:04    Sujet du message: Répondre en citant

Voici le site du salon: http://www.fjv.fr/.Il est tres bien l'entrée est à 7euros et ca vaut la penne d'y allé.
Merci pour les infos sur la saturn et le materiel je m'y mets des demain et commance à comandé. Ou ne connaitrai tu pas un moyen de tout acheté en pack? Razz Ce serai plus simple mais sinon je me debrouillerai avec ce que tu viens de me fournir (ce qui est deja tres bien)
merci
darkstef
Organisateur

MessagePosté le: Lundi 24 Sep 2007 0:44    Sujet du message: Répondre en citant

Oui, y avait du bomberman au FJV,

c'etait moi pas le biais de l'association MO5 (oui, je sais je suis aussi a epitanime... :-p )

on a fait deux concours de 50 joueurs, un le samedi et l'autre le dimanche... :-p avec des lecteurs MP3 samsung (PUB ) en lot... :-p

donc, j'ai fait eliminatoire en equipe de 2 et finale en solo

et apres, on a improviser le defis MO5 pour refiler les dernier lots.
on etait a 2 contre 8, ceux qui etait vivant avait un jeux... :-p

ensuite on a eu un telephone samsung a la derniere minute a refiler,
alors on a lancer une partie 5 victoires en solo, le gagnant avait le telephone, et y a des fois, j'suis degoute d'etre orga...

y avait un habitué, Rockman, qui est assez fort, alors on lui a mis 5 coupes d'handicap, donc pendant 5 parties + 1 car drawgame, il se suicidait directement, cela ne l'a pas empeché de gagner... :-p

voila pour resumer ce week end de fous, je mettrait bientot des photos

a bientot
onfre
Bomberbaby

MessagePosté le: Lundi 24 Sep 2007 7:54    Sujet du message: Répondre en citant

Oui je ne savais pas que ça existait ces concours ! Vite des photos !
Bomberboy

MessagePosté le: Lundi 24 Sep 2007 18:10    Sujet du message: Répondre en citant

Et bien darstef j ai du te voir dimanche car je suis allez en finale. Et grace à ton stand tu m'a fais decouvrir ce jeu et je t'en remercie (j'etais au premier rand avec un pote a la manette 6).Le gagnant a gagné un MP3 samsung, c'etais un tres beau match!! Razz
Geeloo
Bomberman

MessagePosté le: Mardi 25 Sep 2007 9:59    Sujet du message: Répondre en citant

Maintenant on a des photos témoins :
http://www.bombermen.net/phpBB2/viewtopic.php?t=53
Alors bo gosse t'es où ?
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur Yahoo Messenger MSN Messenger
Canacana
Bomberboy

MessagePosté le: Mercredi 26 Sep 2007 18:37    Sujet du message: Répondre en citant

Je suis entre un blond (il resemble a kurt cobain) et un copain à moi à lunette aux cheveux cours. Je suis math de peau avec des lunettes. Cette photo me rapelle un bon dimanche apres midi, Oh la nostalgie. Boo hoo! . MERCI a toi DARKSTEF pour ce dimanche !!! Razz
Geeloo
Bomberman

MessagePosté le: Jeudi 27 Sep 2007 9:52    Sujet du message: Répondre en citant

c'est y est , jtai vu !!!
Mais faut lacher la boite pdt que tu joues, t'aurais eu + de chance de gagner
Idea Idea Mr. Green
Risbee12
Bomberbaby

MessagePosté le: Dimanche 18 Oct 2015 20:33    Sujet du message: Re: Bonjour c'est moi Gigi l'admin Répondre en citant

Gigi a écrit:
Jsuis super sympa et j'ai toutes les qualités du monde vu que jsuis l'admin de ce Rachat prêt site Wink
Appelez moi master big boss Laughing

Enchanté master big boss Very Happy
e8RT9so6Xl
Bomberman

MessagePosté le: Lundi 30 Avr 2018 16:33    Sujet du message: cheap jerseys wholesale 0-11-0-11-234374 wholesale china jer Répondre en citant

It was just after my 15th birthday. Amendments must be relevant to the topic, etc. And make sure if you live in these eleven states to follow prompts to your local. I would give the students about 20 minutes to complete their jobs individually, and then about 15 minutes to share their job.

cheap jerseys wholesale If he hung up his shoes tomorrow, Russell Westbrook would be remembered for one of the greatest regular seasons of all time, and would be a first ballot hall of famer. I left it there with the intention of grabbing it later and forgot about it.A few weeks after that, we were in a terrible car accident. cheap jerseys wholesale

May be that the consumer makes a mistake, or it may be that the consumer, anxious to qualify for a loan or other credit, gives deliberately false information. On boarded me faster than Coinbase has taken to evaluate bank accounts that have been used for years.

cheap jerseys supply Otherwise, they usually stayed nearby the army commanders, who could have been nearly anywhere in the order of the march. When something goes wrong in an AMA, we can call and get it fixed immediately. Some monomers, on the other hand, are synthetic; a common man made monomer is vinyl chloride. cheap jerseys supply

cheap nhl jerseys And I do not make policy, nor did my father. If you want to hit a dab just like a regular certainly can and it far more convenient than whipping a blow torch and glass water pipe. Belly tank racers don't have spoilers, and because of the speed at which they travel, plus their light weight, a bad bump or cross breeze could send them airborne.. cheap jerseys china

cheap football jerseys To me it just registers as "umm that annoying. The majority of junior officers, who were responsible for leading the men over the top often, bore the brunt of the hail of lead fired by the enemy. However it was refurbished and rededicated in 1934.The windows outside have the Royal Coat of Arms encircled with a wreath of thistles and also the coat of arms of Mary of Guise.In fact it is claimed that the leaders of the reformation met and planned within the chapel.However they were so busy with their campaign around the country that they forgot about the stained glass right under their noses.This may be an urban myth but certainly the chapel remains a historically significant part of the history of religion in Scotland.Appropriately it underwent a restoration in 1993 at a cost of 305,000 and is now the headquarters of the Scottish Reformation Society.Nowadays the Magdalene Chapel belongs to Heriot Watt University in the city and services within the Chapel are open to all worshippers. cheap nba jerseys

If you are unsure of your current weight, you can estimate for now and edit your settings later.. Last point most jocks do outstanding it their studies with some of the highest gpa many are doctors, lawyers, IT administrators or engineers just to name a few..

cheap baskball jerseys But he sent me a video of a volcano erupting on Facebook and I said, "Yeah, didn the professor show that in class today?" And he said no, he had just been looking for videos of people getting close to volcanoes and found that one. This is all part of the Josh Rosen experience. cheap baskball jerseys

In eight years, I was transformed from being a student editor advocating for the Peace Corps to a dangerous menace in the mind of the FBI.. Related BooksThe Gift of the Christmas Cookie by Dandi Daley Mackall is a Christian Christmas story set during America's Great Depression during the 1930s.

In 2013, he was recognized as the eighth recipient of the Urbino Press Award from the Italian Embassy for his excellence in journalism. Reporter: Arrested not for the death of their daughter, but charged with lying to law enforcement about what happened to her.

cheap authentic jerseys This only applies to other racing series. This activity draws out Kim So Eun's adventurous and bold side.. In January of 2018, Dogecoin reached a high worth of above $0.01 USD per Dogecoin. "No parent should bury their child. Many of these unique adaptations are to help the pollen get where it needs to go namely, its own species' female counterpart. cheap authentic jerseys

wholesale jerseys china A bunch of us got on a call trying to figure out what was going on. I'd much rather do this than reach for another Casey Matthews just because we are short on LBs. Car numbers are 1 x in DR order (best DR being 1) so it is a good indicator, albeit not perfect cheap authentic jerseys.
e8RT9so6Xl
Bomberman

MessagePosté le: Lundi 30 Avr 2018 16:34    Sujet du message: cheap jerseys wholesale 0-11-0-11-234374 cheap chian jerseys Répondre en citant

As I grew up she told me that she expected me to take her of her when she was older, despite the fact that she never loved me as a mother should love her child. See other photos of Kim and her curves here.. This is the time of year when many of us begin examining what we did wrong and right in 2011 and think about what we want to do differently in 2012.

wholesale football jerseys So I'm not surprise period. Thus, an enterprise can build a Dapp on the ODN, or any blockchain, and TRAC can still collect supply chain data in 1 place.. Each root usually forms two or three new stems.. In fact, your mall likely has several sorts of inclines planes in the form of stairs, ramps, escalators. wholesale football jerseys

cheap jerseys wholesale I also made a small pool at the bottom of the waterfall and created large animal cutouts to go there. Kind of putting a bull's eye on Kushner. Thanks Seamus for the reminder I added information on the newly announced Assembly Square set today! I also appreciated your comments earlier this year regarding ideas for new modular designs. cheap mlb jerseys

cheap ncaa jerseys 3. But i genereally think daily tasks are similar between current and 1 2 year old flagships nowadays. You may see something like this and feel it narcissistic, but for black girls and boys who suffer from low self esteem because we are made to feel ugly by the media/beauty stadbards (trust me, that how I grew up feeling and most other black kids I know), this makes us feel PRIDE.. cheap nfl jerseys

In retaliation for my attempts to keep them healthy, they've even started putting stipulations on my veggie preparation. In terms of human language, our "sentence making function" can call upon itself to nest sentences within each other. Linda is the one who more or less sits at the top of Motorsports models of our time.

If they added Stop, Fast Forward, Rewind, and Closed Captioning, it basically take care of all my complaints about the device.dinofan01Pixel XL, Shield TV, HP 13 Chromebook 13 points submitted 10 days agothis 100%. The difference is rarely clear in medicine.

cheap jerseys china Reach undy dress. Although mosquitoes causing widespread itchy rash is a rarity, people sensitive to insect bites may also suffer from this adverse reaction. Explains a lot of the terrible driving behavior I seen on the roads. It may not eat you but it can kill you.. cheap jerseys china

The story of Joseph in the colors to make it out of to scraps. Even if rbs in congress who are up for election decide, look, I don't want to be associated with the president. Credit cards, car loans, pay day loans, and yes, even student loans, need to be shown to be the drag on a person's earnings that they are..

cheap jerseys wholesale After a time, his appearances in the ring became less frequent, mainly restricted to Wrestlemania.. How you grab the bar is meaningless. Some of you don like that I post on FansUnite. You also heard sarahrs say that there's been absolutely Ence of any kind of collusion that's come ard. cheap jerseys wholesale

wholesale jerseys china Chandra's influence over their nearly two decades together is also obvious. I sure if Jose pulls off the coup of his career, then I will eat my words and just sit back with a huge smile on my face. I was standing off to the side when someone comes running down Oxford street shouting 'get down! Stay down!'. cheap jerseys

There is a whole giant cleaning and safety operation that takes place when we get an allergy, and we have to treat every one seriously because we don know. They are either too self obsessed or too self absorbed to be able to connect to others emotionally and to experience real genuine love..

Make a list of what you think would be the coolest things to do each day and call it an 'activities list'. The importance of passing a driving test can so easily get exaggerated and can assume unjustified and unrealistic proportions and this can lead to a great deal of unnecessary pressure upon those learning to drive which results in stress, nerves and anxiety.

wholesale nfb jerseys Your brain is literally primed to accept language as input.. If years are gone, and you still feel like not much has changed, you need to decide for yourself would your life be better and healthier without the person in it?. We also done the trip in a motor home and it was long, busy etc wholesale nfb jerseys.
Répondre au sujet    BOMBERMEN.NET Index du Forum -> Présentez-vous ici ! Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: